haticenurrr benim bat 20, yumurtlamada 6sıydı erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum sizde durumlar ney test yaptınız mı?🙈
Happy-melek1997 haticenurrr benimde 21i adetim dün test yaptım negatif çıktı hayırlısı bakalım ben yumurtlama pek bilmiyorum 21 nisanda da kürtaj olmuştum hayırlısı bakalım akışına bıraktım 😎😎
aynenkezoaynen haticenurrr Off kız erken gebelik yapmadım normal kaset yaptım dün dayanamayıp negatif çıktı normalde cuma günü adet günüm ama ben çok ümidimi kaybettim yanılma yokmuş gibi hissediyorum😞
Merve0214 Benimde 19 5 tane test yaptım pozitif ama kan negatif çıktı bakalım bende adet gününü bekliyorum inşallah kanda pozitife döner biraz araştırdım adet geçince pozitife dönen çok oluyomus ama hayırlısı bakalim
haticenurrr Merve0214 aa o nasıl oluyor normalde idrarda daha gec belli olur, test bozuk desem 5ide bozuk olacak değil🙈 inşallah kanda da onaylarsın en kısa zamanda 🙏🏻🌸
aynenkezoaynen haticenurrr bende bir ümit kendimi öyle kandırıyorum ama rabbim hayırlısını nasip eder inşallah🌹
Gorkim aynenkezoaynen bende senin gibi dün normal kaset test yaptım negatif yarın sabah erken gebelik testi yapıcam.
aynenkezoaynen Gorkim Hadi hayırlı sonuçlara💜 bende adetimi beklemeyi düşünüyorum her ay adet günüm gelmeden yapmayacağım diyorum sürekli şeytan beni dürtüyor yaparken kendimi buluyorum😂
Busracikk haticenurrr erken gebelik testi yaptım canım negatif, insallah sen guzel haberler alırsın 🤲🏼🥰
aynenkezoaynen Gorkim Yaaa üzülme canım rabbim geciltiriyorsa daha güzeli ve hayırlısı içindir napalım verende alanda o🌸
haticenurrr Busracikk kuzum bende bu sabah yaptım valla benimde negatif ama benim yumurtlamam gec oldu o yüzden mi cıkmadı acaba diyorum yumurtlamadan 9-10 gün geçti senin ne zamandı yumurtlama
Busracikk haticenurrr 4üydü benim canım. Yumurtlamadan 17 gün sonra normal gebelik testinde de net çıkıyor. Adetin gecikirse tekrar dene istersen
haticenurrr Busracikk kuzum dayanamadım simdi erken gebelik testi yaptım bu sekilde cıktı 2. dakikadan ne dersin var mı bir sey 🙈