Maysaamoms5 kimyasal gebelik evet, o aslında çok sık görülüyor, bi kadın adetinin o ay bir iki gün geciktiğini düşündüğünde kimyasal gebelik geçiriyor olabiliyor o yüzden adetiniz bir hafta gecikmeden gebelik testi yapmayın diyor kadın doğum doktorları..ve kese oluşmamış olduğu için düşük olarak değerlendirilmiyor