Kızlar bişey sorucam ben takipliydim müdahale olmadan gelişen bir yumurtam vardı ama çatlamamış kiste dönmüştü, şimdi ovulasyon döneminde bir yumurta gelişmesi az mı 2 yada daha fazla olması mı gerekiyor ve bi yumurta neden çatlamaz?? Bilgisi olan var mı? Klomene başlatıcam dedi doktor ama yumurtam kendisi büyüyor kafam çok karıştı