15+2 ’de kesin Bi şekil de kız dedi doktorumuz aslında. Bir sonrakin de de evet boş kesin kız dedi artık alışveriş yapabilirsiniz dedi dün tekrar detaylı ultrasonumuz vardi ama detaylı da kendini kapatmıştı doktor da erkek olsa belli ederdi dedi sadece. Sonra kendi doktorumuz da emin ol artık dedi bıktı sanırım 😀 kız dedi. Aslında eminim de burda çok okuyunca değişen ondan korktum