Merveeeg Kızlar, bugün ultrasona girdik 10+4 deyim doktor büyük ihtimal kız dedi. Sizce de çok erken değil mi cinsiyet tahmini için ?
Happy_mami Merveeeg bende 11.haftada öğrendim ama her gittiğimde tekrar sordum yanlışlık olmasın diye
Firdevs_ Merveeeg bencede çok erken kız çocuk bilgisi zaten değişebiliyor net sonuç için 14-15 haftalar ideal
Annesininportakali53 Merveeeg kız çocuğu bilgisi değişiyor ve cinsel organları 12. Hafta itibariyle şekillenecek basliyor kuzum yani daha cinsel organları oluşum aşamasında Bile değil erken🥰
kuzucumoglum Merveeeg bazı doktorlar yapısından sanırım anlıyorlarmis ama yinede tam sizin içiniz rahat olana kadar bekleyin derim
2_kezannelik Merveeeg yani erkek bebekte bu haftalarda normal tahmin de bulunması kız çok yanıltır gebelikte o yüzden sen yinede çok kız olacağına adapte olma 😄
Hemsire_61 Merveeeg çoooook erken cok gereksiz bir tahmin. Prof dahi olsa anlayamaz. Benm doktorum ogluma 11+4de kiz gibi dedi 13+5de bacak arasi kalabalik sanki dedi 15+3 de erkek bebek dedi ve oglum simdi 4yasjnda
Deletedmom83940 Merveeeg bütün bebekler aslında ilk önce kızdır ama sonraya doğru erkek bebeklerde çıkıntı oluşur bence doktorlar kız bebek kolay diye mi acaba ilk herkese kız diyor 😂 10. hafta çok erken ya