Burcinkmslgl 14.haftasina girdiğim gün hissetmiştim bugün ilk kez kıpırdadi niye not ettim hatta çok hoşuma gitmişti eşim ışte olduğu için evde yalnızdım bişey okuyodum uzanmıştim bi baktım farklı bişeyler hissediyorum kasik tarafımda bana yalnız olmadığımi hissettirmişti o gün ben burdayim anne der gibi 😀 ve hala öyle 25.haftadayim özellikle bi kaç haftadır tam hissediyorum artık 😍😍