Şeker yok iki kere açlık tokluk yapıldı en son kontrolde bebeğin kilosu haftasına göre fazla çıktı ikinci kere açlık tokluk istendi ama yine şeker çıkmadı kilo da babadan genetik yani yapısal dendi baba çok iri yapılı ve doğum kilosu da çok fazla normal de 240 olması gerekirken 243 çıktı yani çok önemli olacak kadar yüksek değil dedi ama yinede kafaya takıyorum doğumda falan yada erken doğum riski olur mu diye