handeozt8 obirannea evet bu sene kiralar uçmuş burda bizde şoktayız o kadar yukarıya çıkmayın fatih mahallesi Mehmet Akif mahallesi o civara bakın ara sokaklara girin filan biz öyle bulmuştuk
handeozt8 obirannea bizde başında olmayınca bulamadık sonra geldik artık tek tek dolaşmak gerek yoksa çok zor ya ev bulmak burda 🤦🏼♀️