Zeynep8 6+4 kalp atışını duyduk fakat normalden yavaş dedi daha büyük bekliyordum dedi bebeği doktor geç döllenme olabilir dedi duzelmis mıdır yarın gidicem tekrardan 7+4 olucaz
pamuksekerinannesi Zeynep8 Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz İnşallah korkma cnm.. Sen Allah’a sığın dua et Allah yardım eder sağlıkla kavuşursun İnşallah yavruna🙏
Ebru_krm_mrt Bende ilk gittiğimde 5 haftalık falandır kalp atışı YÖK daha demişti 2 hafta sonra gittim 8 buçuk haftalık görünüyordu merak etmeyin Allah büyük inşallah sorunsuz kucağınıza alırsınız