aysun_4816 biz de geriden geliyorduk 32+0da 2 kg olmuşuz doktor normal dedi. Ben iki aydır protein ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum. Evde kendim yoğurt mayaladım ve özellikle suyuyla bol bol ayran yapıp içtim. Doktor tavsiye etmişti. Her gün 1 tane muz + fıstık ezmesi ve 2 ceviz yemeye çalışıyorum. Ocean mummy aldım 2 aydır kullanıyorum çok faydasını gördüm.
Çok su içiyorum. Her akşam bir porsiyon meyve ve bir bardak süt içtim. Süt ve meyve yerine dondurma da yiyebilirsin demişti doktorum. Ona göre dengelemek gerekiyor.
Paketli gıdalardan uzak durun. Acıktığınızda kendinizi aç bırakmayın sağlıklı atıştırmalıklar her an elinizin altında dursun. Biz çok çabuk bir şekilde toparladık çok şükür.