26 haftalıkken belim çok ağrıyodu ve nts de sancı çıktı iğneler ve serumlarla 3 gün hastanede yattım sancıyı dindirdiler doktor en ufak bişey olursa gel dedi geçen gün gittim minik bir sancı çıktı doktor sorun yatış vermeme gerek yok dedi şuan 29+1 haftalığız acaba 37 haftaya kadar gelebilcekmiyim bu durumu yaşayan varmı ?