Evet benimde doktorum Jimerde Bilge Hanım tek yumurta ikizlerine hamileyim başta başka bir kadın doğum uzmanına gidiyordum özelde devlettede takibini yaptırıyordum ancak ikiside sinmeyince içime Bilge Hanıma geçtim 19. Haftamda. Ben memnunum umarım sizde memnun kalırsınız. 🙏🏼