Ranaaa58 Hanımlar 30 haftalık gebeyim su fazlalığı diyorlar. Sizndnde olan varmı. 3 haftada 1 takip edilecem doktorlar tarafından
Narnur Ranaaa58 merhaba bende 32haftalıgım suyu fazla dedi şeker ölçümü istedi açlık şekerim yüksek çıkıyor diyete başladım 🤦♀️ Anlamadım.bebeğinizin kilosu nasıl benim oda önde 2hafta 🤷♀️
Deletedmom727271 Su fazlalılığı bende de vardı. Şekerim yoktu. Üst sınırı geçmemesi için şekerli meyvelerden, içeceklerden, tatlılardan uzak durmanız gerek. Dikkat edildiğinde düzeliyor. Geçmiş olsun.