Aynurutku Arkadaşlar aranızda hamileyken beyazları kapatmak için sprey saç boyası kullanan oldu mu ? Şu yıkayınca geçenlerden?
Ddm34 Aynurutku ben kullanıyorum. Saclarımı toplayıp. Acık olunca daha cok sıkmam gerekıyor dıye. Benım de beyazlar cok :((