rahimed Merhaba arkadaşlar düşük riskim var proluton iğne ve progestan fitil kullanıyorum maden suyu icimmi icmeyimmi bilemedim yoksa doktorami danışsam?
Ebbruc rahimed ben içiyorum canım ama en iyisi doktoruna danış, bazı doktorlar içme diyomuş sebebini anlamasam da ben kaç doktora sordum içme demediler
Sevdapl rahimed benim doktorum hafta iki üç tane içebilirsin, İçerisinde tuz oranı fazla tansiyona dikkat etmemiz gerekiyor dedi.
rahimed Evet bazı doktorlar içmeyin diyormus bende içmiyorum ama aklıma takıldı isem daha iyi değilmi bebek gelişimi için sizede sormak istedim en iyiisni doktoruma danışmak
Ebbruc rahimed aşırıya kaçmadığın sürece günde bi taneden sorun olacağını sanmıyorum ama içini rahatlatmak açısından doktoruna sorman daha doğru
Ysgl26 Tansiyon ve ödem sıkıntınız varsa içmeyin . Tuz olduğu için önerilmiyor bazı gebelere. Benim doktorum yasak dedi
rahimed Ysgl26 8 haftalıgım daha o yüzden şimdilik sıkıntm kabızlıgım var o yüzden sizlere danışmak istedim
Bsmlh rahimed benın dr önermiyor doğum yaptığım bebegımde de onermedı bunlarda da obermedı mesela kahvede yasak benım dr göre dr sorun vucudunuzu gebelıgınızı en iyi doktorunuz bılır