Flz-cner98 Merhaba güzel anneler 💜 11+2 hamileyim. Ama göğüslerdeki sızlama acıma hissi bi türlü geçmiyor iç çamaşırı kullanırken bile zorlanıyorum. Bulantılar da cabası sizde de durumlar aynı mı birde cinsiyet öğrenen var mıı
Deletedmom83940 Flz-cner98 11+3 iç çamaşırı kullanmıyorum valla evdeyken dışarı çıkınca takıyorum mecburen mide bulantısı ilacı kullanıyorum o biraz rahatlatıyor
M-eng95 Flz-cner98 balım 14+6 dan selamlar o meme hassasiyeti bende geçmedi hemde sanki daha bile şişiyo ve beni zorluyo gibi ama inşallah senin geçer
Flz-cner98 Deletedmom83940 iç çamaşırı kullanmayınca sallanıp daha çok acıyor benim ya bu zamana kadar geçmesi gerekmiyormuydu