Ruveyda_baskapan Hanımlar selam , bu sabah uyandığımda sanki regl olacakmışım gibi birşey hissettim kendimde, hafif bir baskı var göbek altımda , rahmim biraz ağrılı gibi ama tamda ağrı da denemez. Yalancı sancı mı oluyor bu ne Ya? 29+5
Zehragniken Ruveyda_baskapan dün bende yaşadım aynısını bizde 29. Haftadayız ama ne olduğunu anlam veremedim
Maviii Ruveyda_baskapan adet döneminize denk geldiyse eğer sancılanmazlar oluyor diye duymuştum. kanama olmadığı sürecek (Allah korusun) bir şey olmaz. bol bol dinlenin
didnr_ Ruveyda_baskapan bende de öyle ağrı oldu karnıma da vurdu acile gittim nst falan çekildi yalancı sancılar olabiliyomuş kendimizi yorduğumuz zaman da oluyomuş
Rabia-22 Ruveyda_baskapan burdan yalancı sancı derler rahat davranırsn bı bakmışsın allah korusn doğum yapıyorsun.bak ben bu hataya dustm.kasık agrısından bel agrısna dondu sonra sancı başlamış ama farknda değilm açılma oldugundan.bı gıttım hastaneye doğumun başlamış dedı 31 haftalık doğmuştı kızm.bu tür adet sancısı gibi bel agrısı vs oldugunda burdan sorma ben yaptm o hatayı.doktoruna sor bakılsın bısey yoksa yok der zaten♥️
Nurcantas65 Bende burda bekliyim. Acaba bebek hareketleri nasıl sizde, çok az hareket ediyor bende sabah 1 kez hareket etti sonrada tık yok 😥
Nurcantas65 Ruveyda_baskapan bı sağ salim doğsalar stresten öleceğiz en son o mu oldu bu mu oldu düşünmekten
Nurcantas65 Ruveyda_baskapan 😂😂 ben daha fena hareket etmeyince ağlıyorum, hareket edince de ekstra ağlıyorum kafamdaki tahtalar eksik olmadan çıkarız umarım bu süreçten 🤭😂
Ruveyda_baskapan Nurcantas65 ben geçen haftalarda hareket hissetmedim ama nasıl ağlıyorum , eşim artık bana üzüldü , kalk dedi bir doktora gidelim, doktorun odasına tam girdik öyle bi tekmeledi ki 😂😂😂
Deletedmom_35 Ruveyda_baskapan yalancı sancı oluyor benim doğuma kadar devam eymisti kasiklara vurup duruyordu ☺️
Ruveyda_baskapan Deletedmom_35 çok gıcık bişey valla şimdi yarım saattir yok ama bir daha olursa doktora Gidicem 😂