sevcem12 Sfyb ilki sezeryan olmuştu 3 yıl önce zorunlu, bu da sezeryan olacak 38+5′te. Ama şöyle söyliyim dün sancı ile hastaneye gittim, yani vücut tabi normal doğuma hazırlıyor kendini ne bilsin 😂 çok şükür doğurmadan döndüm 🧚♀️
myymiray Merveilgaz 40.haftada doğarsa 60. Ama doktor ölçüleri 2 hafta ilerde dedi. Belki de 40, 45. Bilemiyorum. Sabırsızlıkla gelmek isteyeceği zamanı bekliyorum 😍 bakalım kaç gün sonra teşrif edecek beyfendimiz 🧸