Mutluhatun iremcim ahh bilsem keşke doktorum bu haftayı çok hareketli geçir dedi ama geçen hafta ödem oluştu bende davul gibi oldum ayaklarım bacaklarım ellerim bile acıyor tükendim iyice😢
iremcim Mutluhatun benimde öyle biliyo musun heryanım şiş. Patates oldum resmen. Allah yardımcımız olsun hepimizin
qlshozlkr Babycira Ben de 6 yıl beklemiştim 🥰 74 günüm kaldı uygulamaya göre,sağ salim kucağınıza alın inşallah 🙏🏻❤️
sevcem12 Sfyb ilki sezeryan olmuştu 3 yıl önce zorunlu, bu da sezeryan olacak 38+5′te. Ama şöyle söyliyim dün sancı ile hastaneye gittim, yani vücut tabi normal doğuma hazırlıyor kendini ne bilsin 😂 çok şükür doğurmadan döndüm 🧚♀️