Gzd5234 Cuma günü sezeryanım var ama nasıl olacağı hakkında kararsızım genel mi spinal mi hangisi anne-bebek için daha iyi bilmiyorum fikirlerinizi söylerseniz çok memnun olurum 🧡🙏
iremcim Mutluhatun yaa benimle aynısın. Nişanda yok su da yok agrı sızı hiçbir sey yok. Nasıl doğurcaz ne zaman doğurcaz catlıcam gercekten. Yarın nst var doktorda bakalım ne diyecek 😂
Mutluhatun iremcim ben bugün gittim boyumun ölçüsünü aldım geldim tık yok😂 bu haftada bekleyeceğiz dedi 😂 Bekleyelimde 38+0 olduk bugün 3.500 52 cm nasıl çıkacak bu çocuk😂
Gamze_k0 Kivircikgebe herşeyi tamam ama daha yıkayıp ütülemedim Allah’ım bana bı güç versin de onlarıda yapım 😂🤭 senin nasıl gidiyo