13 temmuzda kızlar benımde ben o kadar relaksım ki kendime şaşırıyorum. İkinci sezaryen olcak Allah izin verirse. Hersey olsun bitsin yavruma kavusalım hemen diye. Korku heyecan stres ılk kızımda hergun agladım ama sımdı bıldim için çok rahatım gönlünüzü ferah tutun allahın izniyle hersey gececek 2 saat içinde sonrası sizin güçünüzle bebegın güçü ile dahada güzel olcak. İnsan basına ne geleceğini bilmedi için zaten asırı korkuyor. Suan kafamda bitirdim ben kan vermek gıbı yapılması gereken yapılacak gececek sonrası.