Kizlar arkadaşım transferin 8. Gününden 13. Gününe kadar yoğun kanama yaşadı bugün gebelik testi yaptı ve çift çizgi çıktı kan da vericek acaba negatif olsa bile çift çizgi çıkma ihtimali varmi çok sevindik ama korkuyoruz da negatif olsa testte çıkmazdı dimi