Kızlar bebeğinizin cinsiyetini kaçıncı haftada öğrendiniz .?
biokadin 13 haftalıkken öğrenmiştim
biokadin 13. haftada öğrendim. 🌸
biokadin 13 🌸
biokadin 16+4 de öğrendim
biokadin bebişim gösterirse artık 19. Haftada randevum var ogrenicem🤣🤲🧿
biokadin 14. Haftada söylemedi doktorum bekleyelim demişti 16 da net bi şekilde söyledi ☺️
13 te %100 demişti 😌 değişmedi
biokadin bende 13 🧿
biokadin 17+4 te
biokadin 18+4 te öğrendim
biokadin 12
13te erkek dedi ama net konuşmadı 3 hafta sonra gelince kesinleşir dedi bekliyoruz 🤭