Kalkgidek01 Geç döllenme oldugu için satım tam belli degil kafam karısık 7.7.22 tarih verdi doktor ama içime sinmedi 37h6 bana göre doktora göre 38+4 13 temmuza alsam gec mi olur erken oluncada ciğerden dolayı küveze alıyorlar sonra off ne yapacağım
3oglanannesi Kalkgidek01 benimki de geç döllenme 2.sezeryan olacak drum adet tarihimi 1 hafta kaydırdı şuan ona göre gidiyoruz 18 temmuz gibi doğar diye düşünüyorum 38+3 te falan sizede tahmini bi sat tarihi demediler mi
181019 Kalkgidek01 bu arada benımde 2.ci doğum 13 temmuzda allahın izniyle dr o tarihi verdı bebek 38+3 günlük olcak Allah izin verirse çünki 15 temmuz da tatil. 12 temmuzda bayram tatili 😊 arada sıkışmış kalmısız
181019 Kalkgidek01 37 de dogum yapan bir arkadasım vardı 37 haftalık oldu doğdu bebegı maşallah hiç küvez vs girmedi.
Kalkgidek01 3oglanannesi 10 ekime aldık sonra başka doktora gittim 15 Ekim dedi bu dogum yapacağım da başka doktor ona 10 Ekim dedim ama 10 ekime göre küçük cıkıyor normal diyor doktor sanki 15 ekime daha uygun gibi
Kalkgidek01 181019 ilkinde 40 haftaya kadar bekledim ki uyanık olsun bebek diye çevremde erken alınıp cok küvez gören var korkuyorum bakalım degiştirceğim tarihi herhalde mekanyum diyecek off ki ne off
eslemsi Bende 37de dogurdum ilk kizimi 3600 doğdu cokta saglikliydi bisey olmaz. Simdi 13 temmuzda tam 38 haftalik oluyorum 37de gel gun verim dedi bakalim 13unden sonra her an alabilir
Kalkgidek01 eslemsi benimki 35 de 2.5 kg bence biraz daha kalabilir sancın gelince alınca zor mu oluyor ki gelişimini tamamlasın alsın ya
3oglanannesi Kalkgidek01 ilerleyen zamanda kilo boya göre değişebiliyor biz artık son adet ten ziyade kilo boy takibi ne göre gidiyoruz