Edabykl sedaolcy pozisyonu uygunsa bebegin olur ben devlete gidiyorum 13.haftamda ikili taramada bakarken bakti doktor ama bacaklarini acmadi goremiyorum dedi 16.haftada gittiğimde ogrenmistim
ipeknur2709_ sedaolcy ben tam 13. Haftamda öğrendim çikolata yiyip girdim hareketlendi baya, bi baktik bi çıkıntı oğlumuz olcak nasipse 🙈😄
Bayancorek sedaolcy 12. haftada gittim ikili test için pozisyonu uygun değildi cinsiyeti öğrenemedik. Sonraki hafta 13. haftada gittiğimde öğrendim oğlum olacağını değişmedi sonradan. 🌸🙏🏼
sedaolcy Deletedmom727271 özel klinik var doktora oraya gidiyorum normalde riskli gebeliklere bakıyor cihazlarıda gelişmiş içimden bir ses söyleyecek diyor ama heyecandan buraya yazdım duramadım🫣
HanifeAhmet sedaolcy bana 12 de tahmin yaptı ama poposunu döndü hemen net hir şey diyemedi şimdi 14 olduk bakalım ne zaman söyleyecekler devlet hastanesi üstelik hesap makinesi ultrason cihazından daha iyidir üstelik 😅
sedaolcy Meliselif45 dün yazmaya vaktim olmadı evet öğrendik %90 Kız dedi. Çok mutluyum Sağlıkka kucağıma almak nasip olur inşallah
2bebeannesiii sedaolcy 12+5 haftalıkken öğrendik oğlumun cinsiyetini . Eğer doğru pozisyonda durursa ve doktorunuz tecrübeliyse görür 😊
Meliselif45 sedaolcy hayırlısı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin..😍 bende bugün 13 haftalik oldum merakla bekliyorum🙃