10+4 Günlük gebeyim henüz 1 defa dışında doktora gitmedim 8 Haftalık iken gittim onda da acilden giriş yaptım kahverengi akıntı var diye girdim ama birseyim yoktu sadece randevu bulamadigimdan bu şekilde girdim doktorun yanına ve sorun olmadığını bebegimin sağlıklı olduğunu kalp atışlarının olduğunu söyledi çıktım eve geldim ondan beri gitmedim şimdi de 11 inci haftada gideceğim inşallah sizce kontrole gitmemem problem olur mu bende küçük diye pek gitmek istemedim 2. Gebeligim