Yesimalmila hanımlar bilgisi olan var mi acaba kan ilacina ragmen kan değerim sürekli düşüyor. merak ettiğim konu kansizlik normal doğuma engel mikan degerim 8 bu arada
Nulu Yesimalmila benimde hep bi iki değer düşük çıkıyor canım sakın ihmal etme hap olarak vücudun alamıyor olabilir kapsülünü yazdırcam bende (ampül gibi kırıp içiyorsun )daha çabuk kana karışıp değeri sabitliyormuş Doğumda bize kan ve güç lazım ayol 😁👍🏻
Semraylmz Benimde kan değerim 10 du. İlaç günde 2 ye çıktı sabah akşam kullandım aç karnına. 1 ay sonra tekrar bakıldı değişen bişey yoktu Değerim yine 10 çıktı. Doktorda yapabilcek bişey yok gerekirse doğumdan önce sana kan veririz gibi bişey söyledi.
Yesimalmila Nulu cok dogru söylüyorsun. benim doguma da bişey kalmadi 33. hafta bitmek üzere. doktorum dahiliyeye yönlendirdi. saglikla dogursaydik 😍