Merhaba anneler 32. Hafta calısabılir raporu almak ıcın devlet hastanesinden 32. Hafta oldugumuzu nasıl hesaplanıyor benım doktorum baska bır hafta soyluyor regl tarıhıme gore baska bır haftayım ben bunu nasıl hesaplayıp hastaneye gıdıp rapor alacagım yardım edermısınız veya sorabılcegım yer neresidir