beybito27 Merhaba kızlar, bugün hastaneye gittik. 6 haftalık bebeğim. Kalp atışı 120 çıktı. Dinletti doktor. Bu konuda bilgisi olan beni aydınlatabilir mi? Kalp atışı normal değil mi?
Ozge beybito27 benimki de 130larda ama 30lu haftalardayım ben. İlk haftalar daha yüksekti yanlış hatırlamıyorsam
aylinpalaa beybito27 benim şu an 134 falan çıkıyor ama 28+2yim ilk başlarda 140 üzeriydi hep bilemiyorum doktorunuz bir şey söylemiştir 120 ve üstü olması gerek diye biliyorum normaldir herhalde