Gizemeu Pazartesi günü doğum yaptım canim. Ikinci sezaryenim, ben iğne vurulurken bile korkan bir insanım. Ama doğum anında falan hic bisey yok korkma sakin ol. Sonrası biraz ağrılı onda da sürekli agri kesici antibiyotik yapıyorlar. İlk yürüyüsten sonra bol bol yürü ben salı sabahına kadar belki 30 tur yürüdüm hastane koridorunda. Gaz cikarman icin kayisi hosafi yaparsan iyi geliyor. Şuan 2 günlük olduk. Evimizdeyiz, ağrılarım oluyor tabi ama ilaçlar iyi geliyor. Korkma sakin ol akışına bırak. Sonu çoook güzell❤