Berenibeklerken merhaba canım ben sezeryan doğum yaptım odamızı kendim süsledim senin dediğin gibi.


Buradaki kapı süsünü hastane vermişti. Kendi yaptığım kapı süsü yataklı fotoğrafta sol üst köşede. Hastanede oda kapısında kapı süsü takmak İÇİN aparat vardı ek birşey götürmedim. Sağ taraftaki balonlu masa tabiki doğumdan sonra kalkmış oraya bebeğimin beşiği gelmişti 😻 Ben bunları yaptım ek olarak ne yapılabilir başka fikrim yok. Hayırlı doğumların olsun inşallah bebeğini sağlıcakla kucağına alıp büyüt inşallah 🧿🌸🙏💋