Onikion herhangi bişey yapmadım ama 8 ay boyunca çalıştım çoğunlukla ayaktaydım son 1 ay dinlenerek çalıştım güvenlik görevlisiyim Şuan tabi rapora çıktım raporuda 37 haftada başlattım sürekli hareket halindeydim inşallah faydasını görürüm bakalım zaten ayakta çalışmaya alıştığım için evde de oturamıyorum sıkılıyorum bunalıyorum