sedaozdemirr Kızlar 37+3 üm.Regl ağrısı gibi ağrı yaşıyorum Karnım çok ağrıyor,belim de biraz ağrıyor.Ağrılar çok düzenli değil ama her saat ağrı giriyor gibi.Normal mi acaba?Yaşayan var mı?
Ayliz_123 sedaozdemirr doğum sancısı olabilir doğum sancısı da adet sancısı gibi ama belirli sürede sıklıkta olmalı
Gizemsgumgum sedaozdemirr sancıdır canım ama sıklığı önemli doğum başlangıcı demek için benim de akşamları oluyo 35. Haftadayım.
sedaozdemirr Gizemsgumgum Yalancı sancı olabılır evet,duzenlı degıl,saatte bır falan gelıyor,doktora gıtmedım o yuzden
Soncul sedaozdemirr valla bana doktor regl sancısının şiddetlisi olursa hemen gel demişti bazen ikşnci gebelikte ani açılma olabiliyormus çünkü sancı oldumu çok evde beklememek lazım