Aynı bende öyleydim canım kasiklarimda ağrı kramp ve belimin ağrısından yatamıyordum doktora gittim rahim büyüme yapıyor zayıf olduğun için oda beline baskı yapıyor bu çok normal ve ilk gebeliğin böyle şeyler normal korkmana gerek yok dedi . Sonra hemşiresi Sıcak suyla banyo yapma ılık suyla banyo yap ve yatarken belin açılmasın havlu koy veya bir çarşafla üstünü ört rahatlarsın dedi gerçekten de öyle yaparak rahatladım çok ağrın olursa parol içebilirsin ben öyle yaptım