Baharow bende oldu iki kez içi şişiyo progestanı zor itiyorum hatta itemiyorum ogün ara verıyorum agızdan alıp. Doktoruma sordum böyle bır durum oldugunda fitil olarak kullanma dinlensin vajına. Ağızdan al etkısı az oluyo ama yapacak bısey yok. Sizde kendı doktorunuza sorabılırsınız o yönlendırıyo sizi