Rukiye24 5+6 yım kızlar normal akıntım hep vardır sarı beyaz bu gün kahvemsi şekilde gelmiş birde çok mide bulantım var öğürme geliyor çok fazla öğürme midemi zorluyor bi zararı olurmu ki
Lalemsi109_ Doktora gitmeni tavsiye ederim benimde vardı kahverengi akıntım progestan yazdı ama yerleşme kanaması büyük ihtimal öğürmekte bebeğe zarar vermez Allah’ın izniyle canım sıkma canını
Rukiye24 Lalemsi109_ leke değil koyu da değil bildiğin normalde gelen akımtımız gibi ama hafif kahvelik var