Nisankzn merhaba,bende bebek hareketlerini hissetmiyorum demiştim,bugün 28+1olduk. Fakat bugün farklı şeyler oldu. Eskisi gibi bebek tekmesi böyle kuvvetli olmuyor ama artık sanırım ayaklarını falan geriyor,karnımın o tarafı küçücük sertleşip şekli değiştiriyor. Acaba yerleri azaldı büyüdüler de o yüzden mi tekmeler gitti diye düşünmeye basladim. Sizdeki durumlar neler?geldi mı hareketleri?