ZynpKara valla o haftalarda sana tahmin yapsa bile insanın inanası gelmiyor benim kendi naçizane fikrim bende 12. Haftanın içinde %90 kız dedi nedense hiç kız mı diye sorgulamadim inanmadım çünkü cinsel organ oluşumu 16. Haftada son buluyor o yüzden bence bekleyin derim ben 15+2 de gittim göremedi aşırı hareketliydi ilk erkek gibi dedi sonra kordon olabilir dedi yani birsey diyemedi bakalım bir sonraki randevumda 19 haftalik olcam o zaman öğrenirim heralde 🤣 anca o zaman inanirim🤭