Merhaba Temmuz da insaAllah dogumum olacak suan 36 haftalik hamileyim ama bulundugum yer kiyi kesimi ve cok sicak oluyor ozellikle temmuz agustos gibi. Pencere kapi acik yatinca da sinek sorunu oluyor. Yeni dogan Bebegi sinekten nasil koruyacağım bilmiyorum. Oyuzden gece kapi pencere acik yatmaktansa dusuk uyku modunda klimali odada yatsak bebege herhangi bir zarari olur mu cok çaresiz kaldik. Lutfen bilenler deneyimli anneler yardımcı olabilir mi cok tesekkur ederim simdiden😊