meri453 10+4 üm birşey sorucam çok da önemli değil ama merak ettıim. Henuz hıc bırsey hıssetmıyorken Elimi karnıma tuttugum da sankı bebegımın kalp atışlarını hissedıyor gıbıyım. Yada bana mı öyle gelıyor mümkün mü böyle bişey.?😊
Patito__ meri453 yok cnm onu bende hep hissettim damarmis o bebege giden bir damarda olablir bizim de olablir belirsiz :))
deletedmom6295 20. haftadan sonra steteskopla ancak duyulabildiğini söylüyorlar genellikle. göbeğin ordan ikiye ayrılan ana damarlar var muhtemelen hissettiğiniz ondamarların pıt pıtlarıdır. ama yakında miniğinizin pıtpıt hareketlerini hissetmeye başlarsınıx
Patito__ meri453 bn ilk gebeligim 14 lerde sanki hissettm gibi dikktli takip ederken suan 17yim ve hisler ayni arada bole saniyelik baloncuk gibi yani nasl desm durtu gbi deisik birsy
deletedmom6295 meri453 kişiden kişiye değişiyor ben 14. haftada sapdan sola hareketlerini yatarken gözle takip edebiliyordum ☺️