Miiiii Zeydmirza şaka gibi ya dogum erteleniyo 😂😂😂 bugün mu grev yokksa baska bi günmu bilginiz varmi
_Koncuy_ Zeydmirza aciller çalışıyor. Hatta doğumhaneler de öyle erteleme gibi bir lüksleri yok şikayet edin veya tekrar gidin
haklisinesracim Zeydmirza ha o normal canım ben doğum başlamışken gönderdiler zannettim acil ameliyat dışındakileri yapmıyorlar şu an
Zeydmirza _Koncuy_ doktorumla sorun yaşamayacak olsam şikayet ederdim ama o doktorda doğurmak istiyorum
Mtzkuzum Aysegulls kaç gün olduğunu bilmiyordum ama arkadaşım hastaneye gidecekti gelme grev var demişler ordan biliyorum bende
Yagmurak5 Zeydmirza sancınız aciliyetiniz yoktur sabah acildeydim bebek hareketi hissedemedigim için uzun süre nstde kaldım ultrasonla da baktılar sebepleri söylediler ilgilendiler yani ki acilde normal doğum yapan sancısı başlayan bir hanımla ilgileniyolardi
Elisam123 Devlette mi özelde mi hepsinde mi bu grev acaba benim de bugün ya da yarın gitmem gerekiyor hastaneye