sev1 Merhaba herkese, gebelikte saç boyatan varmı ? Doktoruna danışıp. Konuyla ilgili tecrübelerinizi paylaşırmısınız.
Kizilkafaa sev1 Ben 3.ayımdan beri boyatıyorum, genel olarak içinde amonyak olmayan boyaları tercih etmeye çalışıyorum evde kendim boyuyorum
sev1 Haftadayım ve baya aktı boya, ben de emin olamıyorum zarar verip vermeyeceğinden tedirgin oldum.
heyecanliana93 Benim bi karış dip boyam geldi neredeyse boyatmadım çünkü amonyak olsada olmasada bir sürü kimyasal var içinde kıyamadım tosunuma 🥰