Benim gebelik öncesinde yüksek çıkmıştı ve bir beslenme programıyla yememe dikkat ederek düşmüştü. Doktorum, hamilelikte hormonlardan dolayı tekrar yükselebilir bu süreçte kolestrolü çok da ciddiye almıyoruz demişti. Endişelenmeyin bence. Yine de beslenmenize dikkat edin. Gebelik sonrası düzelecektir 😊