can_1anne Bir hafta önce 1000 olan beta hcg hala 1000 keseyi gördük çok şükür kalp atışını da 6.haftada dedi doktorumuz sizce normal mi
BBuseY can_1anne kese zaten beta 1000 gibi olunca görünüyor 6 ıncı haftada da kalp atışı gayet normal 🤗🤗🤗 sağlıcakla gelsin bebiş 🌸🌸
Arvenveannesi can_1anne bana doktorum kese göründükten sonra betanın hiç bir önemi yok klinik bulgular daha önemli demişti. Yani ultrason takibinden bahsetti. İnşallah saplıkla kucapınıza alın🧿🙏🤲🏻
Elffyns Kizlar beta hcg ilk 87 cikti sonra ki gun 188 3 gun sonra 1202 cikti kac haftalik acaba doktor biaey demedi pazartesi gel dedi 1202 lerde kese olusurmu