BRUTAL-BETTY Kızlar bebislerinin arasında 1 yıl olanlar özellikle nasıl bir süreç bekliyor beni iyi yönleri kötü yönleri neler 🙈
Saaki BRUTAL-BETTY kuzenimin bu şekilde bebekken biraz zor oluyor ama en küçük 1 yaşına girince düzeldi herşey 🤭
Deletedmom_30 BRUTAL-BETTY oglum 9 aylik ben 27 haftalik hamileyim aralarinda neredeyse 1 yaş bile olmayacak neler bekliyor beni çok merak ediyorum 😂
Stella_0 BRUTAL-BETTY Arkadaşımın öyle oldu çocuğu 1 yaşına girmeden 6 aylık hamileydi. 2 side kız 🥰 ilk başlarda zorluk yaşadı ama şimdi birlik olup cadılık yapıyor sıpalar 😂
BRUTAL-BETTY Deletedmom_30 aaa aynıyız 🙈🙈 oğlum 9 buçuk aylık bende 26 haftalık hamileyim 🙈 bende çok merak ediyorum beni nasıl bir süreç bekliyor
Deletedmom_30 Stella_0 teşekkür ederim canim amin inşallah hepimiz saglikla kucaklarimiza alalim ☺️ 2. De erkek🙏☺️
BRUTAL-BETTY Stella_0 benim iki oğlum var biri 9 yasında diğeri 9 buçuk aylık şimdi kızıma hamileyim bakalım nasıl bir süreç bekliyor beni 🙈
BRUTAL-BETTY Deletedmom_30 sezeryan canım planlı gebelik değildi hatta aklımda hiv hamilelik yoktu 😂ilk oğlumda 1,yil âdet olmadım bunda da 5,,ay olmadım sağlık ocağı normal dedi bende umursamadım doktora kontrole gittim sonra ogrndim ki 22 haftalık hamileyim 🙈🙈
BRUTAL-BETTY Deletedmom_30 valla küçük kiprasma oldu ama hamilelik aklımda hiv olmadığı için şüphelenmedm bile 😂
Deletedmom_30 BRUTAL-BETTY ay inanmıyorum ya 😂peki doktorun aralarinin az olması hakkında bir sey dedi mi? Ben dikislerim açısından korkuyorum 😬