elifbln Bugün kese görmek için doktora gittim ama doktor rahmin geride dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Gebelikte sorun oluyor mu?
Zuzununannesi01 elifbln bende şimdi geldim banada arkaya dönük dedi 6 haftalık oldum kesmeyi gördü ama bebeği göremedi haftaya tekrar çağırdı
kubraselcuk elifbln benimde geride ama bir sorun olmaz dedi doktor daha önce doğum yapmış bir arkadaşımın da öyle sadece ultrason bakarken daha fazla karna bastirmak zorunda kalıyorlar o kadar dedi🙏 korkmayın yani ☺️
Baharow elifbln yok canım benimde geriye dönük doktor hiçbir fark olmuyo rahim büyüdükçe normal şekilde yerleşiyo doğurunca tekrar eski haline dönüyo
milatlas13 merhaba,benim de rahmim gerideymiş, karından muayenede bebeği göremedik,kalbini duyamadık 9.haftaya kadar,alttan muayene ile duyabildik.henüz 12 haftalık hamileyim. ilerisi için bi sorun olacağını söylemedi doktorum.
Zuzununannesi01 milatlas13 bebeği ne zaman gördünüz canım bugün 6 haftalık tı kese çok güzel büyümüş ama bebek görünmüyor dedi haftaya tekrar çağırdı rahim arkaya dönük dedi arkada gelişmiş dedi banada
milatlas13 hatta doktorum 7de de karından göremeyince iki hafta sonra gel dedi,ben ısrar ettim alttan muayene ile bakması için,yoksa içim rahat etmiycekti.
Zuzununannesi01 milatlas13 benimde bugün moralim bozuldu ya haftaya da alttan bakacam dedi arkaya yerleştiği için
polienaa_16 elifbln merhaba benimde rahmim gerideydi bir hafta önce normal doğum yaptım ve çok zor oldu rahmim geride olduğu için.O yüzden güvenilir iyi bir doktora gitmenizi tavsiye ederim.
handanars Merhaba benim de rahmim bayağı geride olduğu için 12. Haftamda karnımdan görebildi doktor onun haricinde hep alttan bakmak zorunda kaldı. Rahmin geride olması gayet doğal bişey dedi bebek büyüdükçe normal bir rahme dönüyor dedi. Bi de ben bi yerde okumuştum bol bol su içip gidince karında görme ihtimali artıyormuş. Yani sıkışık gitmen gerekiyor.