Ben 10. Haftada yaptırdım Polikliniği gittim tahlil verdim negatif çıktı, iğneyi reçeteye yazdı eczaneden aldım 165 tl mi neydi, tekrar gel burada yaptıracaksın dedi, hastanede kadın doğum müdahale odası vardı oraya götürdüm kolumdan yaptılar kapıda 5 dk oturdum çıktım hastaneden