Bendede oldu hamilelikten once varıs tadevisi görüyordum. Hamileliği başlayınca 4 ayda bacağıma 6 ayda vajinada çıktı. Kalp damar hamile olduğum için bısey yapamicagini söyledi. Doğum yaparken ona göre önlem alındı. 24gundur kansulandirici ıgne vuruluyorum. Doğum sezeryan oldu. Ama sadece varıs yüzünden değil. Başka sorunlarda vardı. Gecmıs olsun bu arada doğumdan sonra gidiyor. Kalmıyor