aygm34 kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim dün boş bulunarak yerden ağır bisey kaldırdım biraz kasık ve bel agrım oldu çok moralim bozuldu kanama vs olmadı içim hiç rahat degıl basına gelen var mı
Karabey aygm34 şuan daha yerleştigi için agrıyordur bi süre devam eder benim 9 haftama kadar agrımıştı adet sancısı gibi oluyo hatta şuan 16 haftadayım arada oluyo her adet dönemin geldiginde oluyo
OksijenliSu aygm34 Ben ilk hamilelikte (hamile olduğumu daha bilmiyordum) koltukları çektim, ağır şeyler kaldırdım, ağır halıları bile tek başıma silkelemiştim. Yani Allah izin vermedikçe hiç bişey olmaz inşallah. Korkma 🍀😊
NM_mom Kanama yoksa korkulcak bişey olduğunu zannetmiyorum yine doktoruna sorma şansın varsa sor aklında soru işareti kalmasın
Sarahh aygm34 ağır kaldırmak düşüğe neden olmaz eğer düşük riskiniz yoksa ilk hamileliğimde bende 2 kilodan ağır kaldırmazdım düşükten korktuğum için ama bu hamileliğimde 15 kilo bile kaldırdım hiçbirşey olmadı