Naz-ela hamile pantolonları o haftalarda olmuyor, karın paneli çok bol geldiği için düşüyordu benim, 16 dan sonra girebilmeye başlamıştım onları..sizin haftalarınızda çok gaz problemi oluyo o da şişkinlik yapıyo beli rahat bi şeyler olması lazım hazır yaz gelmişken en rahatı bi kaç tane midi boy bollaşan elbise alın tiril tiril giyersiniz ☺️